1. خانه
  2. /
  3. لوازم جانبی سرفیس
  4. /
  5. محافظ صفحه سرفیس
  6. /
  7. برچسب محافظ بدنه JCPal سرفیس پرو 4
محافظ صفحه سرفیس

برچسب محافظ بدنه JCPal سرفیس پرو 4

اشتراک گذاری :

برچسب محافظ بدنه سرفیس پرو 4 به صورت کامل قسمت پشت سرفیس پرو 4 شما را که مایکروسافت آن را از آلیاژ منیزیم ساخته شده است را پوشش داده و از  سرفیس پرو 4 شما در برابر خط و خش های احتمالی که ممکن است در جابه جایی ها روزانه اتفاق بی افتد جلوگیری می کند. این برچسب ها بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار که حالت ژله ای دارند، به سرعت زرد نمی شوند و به خود رنگ نمی گیرند. ولی از آنجا که برچسب محافظ بدنه سرفیس پرو 4 جزو محصولات مصرفی محسوب می شوند، بهتر است هر 6 ماه یک بار تعویض شوند تا زیبایی دستگاه حفظ شود. این بر چسب ها در کنار گلس سرفیس محافظت کاملی را از دستگاه شما به عمل می آورد مخصوصا اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید دستگاه خود را بدون کیقف یا قاب جا به جا کنید و علاقه ای به حمل کیف اضافه با خود ندارید.

برچسب محافظ بدنه سرفیس پرو 4 کاملا با توجه به ابعاد و اجزای این دستگاه ساخته شده است و مخصوص سرفیس پرو 4 می باشد. این برچسب ها به هیچ عنوان باعث لیز شدن سطح دستگاه نمی شوند و همین طور حس خوب لمس بدنه جذاب سرفیس را نیز کم نمی کند.

برای چسباندن این برچسب ها تخصص خاصی نیاز نیست بلکه با کمی دقت و تمیز کردن سطح سرفیس می توانید این کار را در منزل نیز انجام دهید. فقط دقت کنید که برچسب کاملا سر جای خود قرار داشته باشد و گرد و غبار از روی بدنه سرفیس کاملا تمیز شده باشد و سطح آن کاملا خشک باشد.

البته در صورت خرید دستگاه از پرشین سرفیس امکان چسباندن برچسب محافظ بدنه سرفیس پرو 4 در صورت در خواست شما وجود دارد.

محصولات مرتبط

فهرست