1. خانه
  2. /
  3. لوازم جانبی سرفیس
  4. /
  5. شارژر سرفیس
  6. /
  7. شارژر 44 وات سرفیس پرو 3 و 4 و 2017
شارژر سرفیس

شارژر 44 وات سرفیس پرو 3 و 4 و 2017

اشتراک گذاری :

خرید شارژر سرفیس پرو 4 به دلیل کمیاب بودن این محصول همواره یکی از مشکلات دارندگان دستگاه های سرفیس مایکروسافت است. این محصول دقیقا مشابه شارژر داخل خود جعبه دستگاه ها شما بوده و از لحاظ ولتاژ کاملا منطبق با دستگاه شماست و هیچ گونه آسیبی به دستگاه شما وارد نخواهد کرد. این شارژ با دستگاه های سرفیس پرو 3، سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 2017 سازگار می باشد، خرید شارژر سرفیس پرو

شارژر سرفیس پرو دارای یک پورت سرفیس کانکت برای شارژ تبلت و یک پورت اضافه USB است که میتوانید با آن موبایل و یا سایر دستگاه هایی که با شارژر 1 آمپر یا 5 وات شارژ می شوند با خیال راحت شارژ کنید. اگر قصد خرید شارژر سرفیس پرو را دارید به این دقت کنید 2 نوع شارژر موجود دارد شارژر 44 وات و 65 وات. مایکروسافت به همراه سرفیس پرو شارژر 36 وات را به فروش می رساند اما مدل دیگر هم مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نخواهد کرد چرا که خود مایکروسافت این شارژر را تولید کرده و در واقع خرید مدل 65 وات شارژر سرفیس فقط دستگاه شما را زودتر شارژ خواهد کرد و به اصطلاح fast charge است. شارژر 65 وات سرفیس را مایکروسافت به همرا سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ به فروش می رسد.

دقت کنید  قسمت دوم اتصال برق به شارژر همراه شارژر نیست و باید از شارژر قبلی این قسمت را جدا کنید و یا از الکتریکی تهیه فرمایید.

محصولات مرتبط

فهرست