1. خانه
  2. /
  3. لوازم جانبی سرفیس
  4. /
  5. ماوس سرفیس
  6. /
  7. ماوس مایکروسافت مدل Arc Touch Wireless
ماوس سرفیس

ماوس مایکروسافت مدل Arc Touch Wireless

اشتراک گذاری :

Microsoft Arc Touch Wireless یا ماوس لمسی مایکروسافت با طراحی بسیار زیبا لذت استفاده از دستگاه سرفیس پرو شما را چندین برابر می کند. طراحی قوس مانند و ارگونومیک Arc Touch باعث شده تا این ماوس به راحتی در قوس دستان شما جا بگیرد و هنگام کار با تبلت سرفیس خود یا استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکنید.در واقع این ماوس بر خلاف مجیک موس اپل که به دلیل طراحی غیر ارگونومیک برای طراحی و کار حرفه ای مناسب نیست، برای کار طولانی مدت و دقیق طراحی شده است.

یکی از قابلیت های جالب ماوس Arc Touch مایکروسافت که باعث جذابیت این محصول شده است٬ شیوه روشن و خاموش شدن آن می باشد٬ به این صورت که با تغییر حالت ماوس به حالت منحنی روشن و با برگرداندن به حالت تخت ماوس خاموش می شود که این امر خود باعث کاهش مصرف انرژی در این محصول نیز می شود.

تکنولوژی Blue Track استفاده شده در این ماوس باعث می شود تا به راحتی بتوانید از ماوس خود بر روی تمام سطوح به جز شیشه شفاف و سطوح آیینه ایی استفاده کنید. قابلیت لمسی قرارداده شده در این محصول به شما اجازه می دهد تا از فرمان های یک٬ دو و سه انگشتی برای انجام عملیات مختلف استفاده کنید و تنها با کشیدن انگشت خود روی ماوس از قابلیت هایی نظیر Scroll در چهار جهت بهره ببرید.

این ماوس لیزری و بی سیم است ولی برای اتصال نیاز به دانگل خود دارد. از آنجایی که تبلت های سرفیس پرو تنها دارای یک پورت USB می باشند مدل بلوتوث این ماوس یعنی Arc Touch Bluetooth بیشتر توصیه می شود. انرژی این ماوس توسط دو عدد باطری نیم قلمی یا AAA تامین می شود. ماوس سرفیس آرک تاچ مایکروسافت به نحوه ای طراحی شده است که با هر دو دست می توانید از آن استفاده کنید و بر خلاف برخی از ماوس ها مشکلی برای استفاده چپ دستان ندارد.

محصولات مرتبط

فهرست