قلم سرفیس، باتری و نوک قلم

Pen Tip Kit v2 | کیت نوک قلم سرفیس

اشتراک گذاری :

با خرید کیت نوک قلم سرفیس امکان تعویض نوک قلم خود را به قلم سرفیس پرو 4 و قلم سرفیس 2017 اضافه کنید. در مواقع این کیت دارای نوک قلم 2H ، B یا HB است، که می توانید با تعویض آن همانند مداد با نرمی یا سختی های مختلف بر روی سرفیس پرو خود به طراحی بپردازید. توجه داشته باشد که کیت نوک قلم سرفیس به همراه سرفیس پرو و در جعبه آن عرضه نمی شود و باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید. خرید کیت نوک قلم سرفیس دیگر به صورت باندل با قلم ممکن نیست و باید جداگانه خردیداری شود. ورژن جدید پن تیپ کیت مایکروسافت دارای 3 عدد نوک قلم سرفیس است و نوک قلم HB که به صورت پیش فرض بر روی قلم های سرفیس است همانند نوک قلم سرفیس جدید دارای استحکام بیشتری است.

خرید کیت نوک قلم سرفیس

کیت نوک قلم سرفیس یا Pen Tip Kit برای قلم سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 2017 قابل استفاده است. اگر قصد خرید کیت نوک قلم سرفیس را دارید می توانید از این محصول برای قلم جدید سرفیس که قابلیت تشخیص زاویه را دارد نیز استفاده کنید.
موقع خرید Pen Tip Kit سرفیس دقت کنید که این مدل برای قلم سرفیس پرو 3 که قسمت انتهایی آن بنفش است، مناسب نیست و این نوع نوک قلم با آن سازگاری ندارد و چنانچه نوک قلم سرفیس پرو 3 شما خراب شده است باید اقدام به خرید قلم جدید کنید.

محصولات مرتبط

فهرست