مبدل، داک و دایال

سرفیس داک | Surface Dock

اشتراک گذاری :

شاید بتوان گفت مایکروسافت Surface Dock یکی از ضروری ترین لوازم جانبی سرفیس پرو هست که اکثر کاربران سرفیس در نگاه اول به قیمت خرید سرفیس داک از خرید آن منصرف می شوند اما با کمی تحلیل می توان فهمید که یکی از منطقی ترین خریدها برای تبلت سرفیس شما همین Surface Dock خواهد بود. شما با خرید سرفیس داک٬ پنج نیاز اصلی خود را برطرف خواهید ساخت.

خرید سرفیس داک

۱- یک شارژر سرفیس پرو اضافه :  سرفیس داک با اتصال مستقیم به پورت شارژ سرفیس یا سرفیس کانکت٬ دستگاه شما را همزمان شارژ خواهد کرد.
۲- حل مشکل کمبود تعداد پورت USB : سرفیس داک مانند یک هاب USB عمل کرده و ۴ عدد پورت USB 3.0 در اختیار شما قرار می دهد که با توجه به اتصال همزمان به برق٬ به راحتی می توانید از تمامی پورت ها و بدون کاهش عملکرد از هر ۴ پورت USB استفاده کنید. به طور مثال برای جا به جا کردن اطلاعات بین 2 هارد اکسترنال به هیچ عنوان با مشکل مواجه نخواهید شد و مهمتر اینکه به دلیل اتصال سرفیس داک به قسمت شارژ سرفیس٬ پورت USB سرفیس هم قابل استفاده است و در واقع شما 5 پورت USB در اختیار دارید.

۳- حل مشکل عدم وجود پورت LAN : با استفاده از سرفیس داک همیشه یک پورت LAN یا شبکه خواهید داشت.

۴- پورت Mini-display : سرفیس داک دو پورت دیگر Mini-display در اختیار شما قرار می دهد.

۵- پورت Audio : با استفاده از Surface Dock٬ یک پورت Audio یا خروجی صدای دیگر هم خواهید داشت. به طور مثال این پورت محل بد جک هدفون سرفیس بوک را جبران خواهد کرد.

پس با کمی دقت در مورد خرید سرفیس داک ٬ متوجه خواهید شد خرید این محصول نه تنها به ضرر شما نیست بلکه شاید خیلی هم مقرون به صرفه باشد. لازم به ذکر است که داک سرفیس برای تمامی مدل های سرفیس پرو، سرفیس لپ تاپ و سرفیس بوک قابل استفاده می باشد.

محصولات مرتبط

فهرست