مبدل، داک و دایال

سرفیس دایال | Surface Dial

اشتراک گذاری :

شاید کمتر کسی دنبال خرید سرفیس دایال باشد، چرا که این ابزار که به همراه مایکروسافت سرفیس استودیو برای استفاده های خاص برخی برنامه ها طراحی شده است. اگر ویدئو های کار با سرفیس دایال را دیده باشید، بلافاصله بعد از اینکه این ابزار را روی صفحه نمایش سرفیس قرار دهید، منو مخصوص این ابزار باز می شود و با این منو می توانید خیلی از عملیات های طارحی را سریعتر و راحت تر انجام دهید. با توجه به قابلیت های برنامه می توانید منو خود را ویرایش و شخصی سازی کنید و برای خود شرتکات های ویژه ای قرار دهید. البته این ابزار در برنامه های مختلف استفاده های مختلفی دارد مثلا برای طراحی با قلم و نقاشی کردن با کمک این ابزار می توانید همان طور که نقاشی می کنید، رنگ ها و قلم را به سرعت تغییر دهید و بسیاری کار های دیگر. البته Surface Dial از برنامه هایی نظیر اسپوتیفای هم پشتیبانی می کند و به طور مثال بدون قرارا دادن آن روی صفحه نمایش می توانید صدا را کم و زیاد کنید.

برای کار با ویندوز 10 می توانید برای سرفیس دایال شرتکات های اختصاصی تعریف کنید ، مثلا نور صفحه نمایش را تنظیم کنید و یا صدا را کم یا زیاد کنید و حتی برای تنظیمات موزیک مانند پلی و پاز استفاده کنید. برای تمام این عملیات ها سرفیس دایال می تواند کنار دستگاه شما و روی میز باشد. به همین خاطر قسمت پلاستیکی زیرین این ابزار به نحوی طراحی شده است که به راحتی نمیز شود و گرد و خاک را به خود نگیرد تا زمانی که می خواهید از شرتکات های برنامه های دیگر استفاده کنید و آن را بر روی صفحه نمایش قرار دهید آسیی به صفحه نمایش وارد نشود. لذا خرید سرفیس دایال می تواند تعامل شما با ویندوز را کاملا عوض کند.

سرفیس دایال با اینکه برای سرفیس استودیو طراحی شده است، با دیگر دستگاه های سرفیس از جمله سرفیس پرو، سرفیس بوک و سرفیس لپ تاپ هم سازگاری کامل دارد و قابل استفاده است. این ابزار با 2 باتری نیم قلم تا حدود 1 سال کار خواهد کرد و نیازی نیست که نگران عمر باتری آن باشید. سرفیس دایال دارای 3 حالت کلیک، چرخش و هولد (کلیک و نگه داشتن) است. از آنجا که خرید سرفیس دایال در ایران ممکن است کمی مشکل باشد، در صورت ناموجود بودن این محصول می توانید با ما تماس بگیرید و از زمان موجود شدن آن مطلع شوید و یا آن را پیش خرید کنید.

محصولات مرتبط

فهرست