1. خانه
  2. /
  3. لوازم جانبی سرفیس
  4. /
  5. کیبورد سرفیس
  6. /
  7. کیبورد تایپ کاور سرفیس پرو 3/4
کیبورد سرفیس

کیبورد تایپ کاور سرفیس پرو 3/4

اشتراک گذاری :

Type Cover نام کیبورد مخصوص تبلت سرفیس می باشد که با سرفیس پرو ۲۰۱۷ ٬ سرفیس پرو ۴ و سرفیس پرو ۳ سازگار است. دکمه ها با فاصله مناسب از هم و به صورت جزیره ای کنار هم قرار گرفته اند تا کیبورد Type Cover امکان تایپ سریع و راحت تری را برای شما به نسبت تایپ کاور قبلی فراهم کند. قسمت لمسی یا تاچ پد Type Cover جدید مایکروسافت نسبت به مدل قبلی بزرگتر و جنس آن نیز از پلاستیک به شیشه تغییر پیدا کرده است بنابر این استفاده از تاچ پد بسیار راحت تر و لذت بخش‌تر شده است. همچنین دکمه ها بسیار نرم تر شده است و موقع کار با آن بسیار کم صدا تر شده اند، نور پشت کلید ها هم در شب کمک شایانی به تایپ کردن می کند.
قسمت بالایی کیبورد با استفاده از خاصیت آهنربایی٬ به سرعت به تبلت سرفیس پرو متصل می شود، این اتصال به قدری محکم است که اصلا نیازی به نگرانی برای جدا شدن تایپ کاور از تبلت نیست. نوع چینش کلیدهای Type Cover به صورت QWERTY می باشد در ضمن با استفاده از نوار بالایی کیبورد می توانید به غیر از دکمه های F1-F12 به کنترل برخی از قسمت های تبلت سرفیس خود مانند تنظیم میزان نور صفحه نمایش و یا کنترل بخش مدیا و غیره بپردازید البته کیبورد جدید دارای چند دکمه جدید مانند کلید راست کلیک نیز هست.
کیبورد تایپ کاور مایکروسافت به گونه ای طراحی شده است که می توانید بعد از اتمام کار با تبلت سرفیس پرو٬ کیبورد را روی صفحه نمایش برگردانید تا علاوه بر به خواب رفتن دستگاه٬ صفحه نمایش نیز کاملا از خطر هر گونه آسیبی در امان بماند. در واقع برای تکمیل کردن سرفیس پرو های مایکروسافت باید این کیبورد ها را خریداری کنید چرا که بدون این تایپ کاور ها عملا دستگاه مقدار زیادی از کارایی خودش را از دست می دهد.

محصولات مرتبط

فهرست