1. خانه
  2. /
  3. لوازم جانبی سرفیس
  4. /
  5. کیبورد سرفیس
  6. /
  7. کاور کیبورد فارسی سرفیس پرو 4/2017/6/7/7Plus
کیبورد سرفیس

کاور کیبورد فارسی سرفیس پرو 4/2017/6/7/7Plus

اشتراک گذاری :

همیشه خرید کاور کیبورد فارسی سرفیس پرو به دلیل نایاب بودن در بازار یکی از مشکلات دارندگان سرفیس مایکروسافت بوده است. این پوشش فارسی ساز تایپ کاور سرفیس اول آنکه کاملا با کیبورد دستگاه شما هماهنگ است و دوما از جنس خوبی برخوردار بوده تا هنگام کار با آن احساس بدی را به شما منتقل نکند و طول عمر بیشتری به نسبت کاور های موجود در بازار دارد. این مدل کاور کیبورد علاوه بر اینکه از نفوذ آب و گرد و غبار به درون سرفیس پرو شما از طریق کیبورد جلوگیری می کند، نور بک لایت نیز به خوبی از آن عبور می کند تا در شب و یا نور کم به راحتی بتوانید با کمک نور کیبورد خود با آن کار کنید.

دقت کنید که این کاور فارسی ساز کیبورد به سادگی روی تایپ کاور شما قرار می گیرد و به راحتی می توانید آن را جدا کنید و بر خلاف برچسب های موجود در بازار به کیبورد نمی چسبد به همین دلیل به سرفیس شما ظاهری بد نمی دهد. این پوشش فارسی از جنس سیلیکون یا پلاستیک نرم است، تغییر رنگ نمی دهد، بسیار سبک است و به خوبی به کیبورد شما می چسبد و از روی آن لیز نمی خورد.

در موقع خرید کاور کیبورد فارسی سرفیس پرو دقت داشته باشید که این مدل با تایپ کاورهای سرفیس پرو 4/2017/6/7/7Plus مدل های ساده، با فینگر پرینت و کیبورد سیگنچر همخوانی دارد، در واقع این کاور برای مدل کیبورد سرفیس پرو با کلیدهای جزیره ای ساخته شده و مناسب است و برای سایر مدل ها نظیر سرفیس 3 و یا پرو 3 قابل استفاده نیست.

محصولات مرتبط

فهرست