۷ روز ضمانت بازگشت کالا:
امروزه یکی از عوامل موثر در حفظ رضایت مشتریان، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است تا مشتریان بتوانند با اطمینان و آرامش کامل اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند. فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس همواره تلاش نموده است تا این اصل مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهد و علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، محصولات خود را با گارانتی های مناسب و در خور مشتریان عرضه کند تا در نهایت رضایت آنها را کسب نماید. در راستای رسیدن به این مهم، فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس در مواردی که مشتریان با مشکلاتی مواجه می شوند که نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش دارند، ۷ روز ضمانت بازگشت در نظر گرفته است. بدیهی است کالاهایی که به صورت هدیه و همراه با سفارشات دیگر ارسال می گردند و بابت آنها هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود، مشمول ۷ روز ضمانت بازگشت کالا نخواهند شد.
توجه: در صورت باز شدن بسته بندی، پلمپ و هولوگرام و یا آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از خدمات ویژه ۷ روز ضمانت بازگشت کالا بهره مند نخواهد شد.
توجه: جهت عودت غیر حضوری محصولات، مشتریان می بایست با هماهنگی با کارشناسان بخش فروش از طریق تماس با شماره ۰۲۱۲۲۷۸۳۲۲۹ کالای خریداری شده را به دفتر فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس به آدرس تهران ، خیابان دولت، بین چهار راه قنات و دیباجی ، پلاک ۲۰۵ واحد ۳۴ ارسال نمایند.

ضمانت سلامت کالا:
کلیه محصولاتی که می بایست از نظر فیزیکی و ظاهری به صورت سالم به دست مشتریان تحویل داده شوند، دارای گارانتی و ضمانت سلامت کالا هستند.

شرایط عودت کالا:
اطمینان مشتریان از کیفیت محصول خریداری شده برای فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس بسیار مهم است. لذا ما سعی داریم تا اطمینان مشتریان را با تدبیر راه کارهای زیر پاسخ دهیم:
»» در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر رنگ، شکل و یا مدل با محصول دریافت شده متفاوت باشد:
۱- در صورتی که تفاوت های موجود بدون باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد مشتری می بایست محصول را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی آن به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر مبلغ پرداخت شده با تمایل مشتری به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس می باشد.

۲- در صورتی که تفاوت های موجود بدون باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده نباشد مشتری می بایست پس از تماس با بخش خدمات پس از فروش و حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی به فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس می باشد.
توجه: در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

»» در صورتی که محصول سفارش داده شده دچار آسیب دیدگی فیزیکی باشد:
در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر فیزیکی دچار آسیب شده باشد به طوری که تنها با باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی و به نحوی که با حمل دچار آسیب مجدد نشود به فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس می باشد.
توجه: در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به پرشین سرفیس صورت گیرد. چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از قبیل روشن نشدن و هر گونه معایب ظاهری از جمله شکستگی، خراشیدگی و … باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با تیم خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد و درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می بایست ظرف مدت ۷ روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان پرشین سرفیس  اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری تیم خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در فرآیند بازگشت کالا، بازگردانید. هنگامی که کالای شما به تیم کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم خدمات مشتریان به شما اعلام می گردد. در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا، به یکی از سه حالت ذیل به شما پاسخ داده خواهد شد: 1- درصورتی که خرابی ذاتی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد. 2- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید پرشین سرفیس  نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد. 3- درصورتی که اختلال، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری (قابل رفع با Update و Reset) باشد، کالای شما توسط پرشین سرفیس  به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از اصلاح و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می شود. خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان ۷ روز، پرشین سرفیس  هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما می توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید.
در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.

 

»» در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر فنی دچار مشکل باشد:
در صورتی که محصول سفارش داده شده دارای اشکال فنی باشد به طوری که تنها با باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی و به نحوی که با حمل دچار آسیب مجدد نشود به فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان فنی و بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس می باشد.
توجه: در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

»» در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب شده باشد:
در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب شده باشد به طوری که آسیب وارد شده بدون باز کردن بسته بندی و تنها از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست به محض دریافت محصول این مسئله را به اطلاع حامل برساند و پس از بررسی و تایید آن، بدون آنکه بسته بندی محصول را باز نماید و یا تغییری در آن ایجاد نماید، به منظور عودت محصول به فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس ، آن را به همراه فاکتور (در صورتی که حامل از طرف شرکت انتخاب شده باشد) به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، در صورتی که تحویل قبل از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در همان روز و در صورتی که تحویل بعد از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در صبح روز بعد مجددا برای مشتری ارسال می شود. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس یا حامل می باشد.

»» در صورتی که مشتری از خرید خود انصراف دهد:
۱- در صورتی که مشتری پیش از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شود، می بایست هر چه سریع تر با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و در صورت تمایل، نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نمایید. لازم به ذکر است که پس از انصراف از خرید، در صورتی که مشتری هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا روش های مشابه پرداخت کرده باشد، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب وی واریز خواهد شد.

۲- در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارش و حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شود، می تواند با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و پس از انجام هماهنگی های لازم نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نمایید. بدین ترتیب مشتری می بایست بسته بندی باز نشده محصول و سایر متعلقات آن را به همراه فاکتور جهت عودت به فروشگاه اینترنتی پرشین سرفیس ارسال نماید. در اینصورت، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.
توجه: در صورت باز شدن بسته بندی یا پلمپ و آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

» در صورت بروز سایر موارد پیش بینی نشده با توافق طرفین و بر حسب موارد اعلام شده در سایت تصمیم گیری خواهد شد.
» زمان های ذکر شده از زمان تحویل کالا از حامل به مشتری توسط شرکت حامل محاسبه می گردد. بدیهی است به علت سیاست های شرکت های فروشنده، بعد از گذشت زمان های اعلام شده، شرایط عودت کالا متفاوت خواهد بود.
» کالای سفارش شده حتما در زمان تحویل از لحاظ مشخصات و سلامت بسته بندی کنترل و در هنگام دریافت رسید شود.
» تماس با بخش خدمات پس از فروش شرکت از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۸۳۲۲۹ و یا پست الکترونیک info[at]persiansurface[dot]com امکان پذیر است.

استفاده از خدمات گارانتی:
در صورت خرید کالا به همراه گارانتی، خدمات پس از فروش و گارانتی کالا تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه پرشین سرفیس هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

فهرست