1. خانه
  2. /
  3. سرفیس لپ تاپ گو 2
  4. /
  5. سرفیس لپ تاپ گو 2 | Core i5/8GB/128GB SSD
سرفیس لپ تاپ گو 2

سرفیس لپ تاپ گو 2 | Core i5/8GB/128GB SSD

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

اشتراک گذاری :

سرفیس لپ تاپ گو 2، محصولی زیبا، سبک و قابل حمل با قدرت پردازشی بالا به لطف نسل یازدهم پردازنده‌‌ سری Core شرکت اینتل

سرفیس لپ‌تاپ گو 2

در نگاه اول سرفیس لپ تاپ گو 2 که در ژانویه ۲۰۲۲ رونمایی شد، تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد اما در ادامه به مهمترین تغییرات این مدل از خانواده سرفیس گو می‌پردازیم، لپتاپ اقتصادی مایکروسافت با مشخصات سخت افزاری پردازنده Intel Core i5-1135G7 و حافظه داخلی 128GB SSD و 4GB RAM به قیمت 600 دلار به فروش می‌رسد که نسبت به نسل گذشته 50 دلار افزایش قیمت دارد.

این محصول در چهار رنگ متفاوت و با صفحه نمایش 12.4 اینچی لمسی عرضه خواهد شد. طبق گقته مایکروسافت با شارژ کامل باتری این دستگاه می‌توانید تا 13.5 ساعت از دستگاه استفاده کنید.

این لپتاپ با بهره‌گیری از سیستم مدیریت دمای بهبود یافته با صدای کمتر و دوربین HD مجهز است. این دستگاه با بهره‌گیری از دو میکروفون با کیفیت و اسپیکرهای قوی برای برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی بسیار مناسب است.

دکمه پاور برخی از مدل‌های این لپتاپ مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت است که در کنار  Windows Hello به امنیت دستگاه شما کمک می‌کند.

این محصول قابلیت تعمیرپذیری بالاتری نسبت به نسل پیشین خود دارد. متاسفانه همچنان در این نسخه از نور پس زمینه کیبورد خبری نیست که کار کردن با دستگاه را در نور کم سخت می‌کند که از مشکلات اصلی کابران این مدل است.

یک عدد پورت USB-A، یک عدد پورت USB-C، جک هدفون و درگاه اختصاصی شارژ سرفیس کانکت تمامی پورت‌های این لپتاپ را شامل می‌شود.

در جمع‌بندی نهایی می‌توان گفت دستگاه جدید مایکروسافت، یک محصول اقتصادی با قدرت پردازش مناسب برای استفاده‌های روزمره می‌باشد که تمام نیازهای عادی کاربر را پشتیبانی می‌کند. این محصول به همراه وینذوز ۱۱ ارائه می‌شود.

برای مشاوره بهتر در خرید محصولات مایکروسافت با ما در تماس باشید.

محصولات مرتبط

فهرست