1. خانه
  2. /
  3. سرفیس لپ تاپ 5
  4. /
  5. سرفیس لپ‌تاپ 5 | 13.5inch/Core i5/8GB/256GB SSD
سرفیس لپ تاپ 5

سرفیس لپ‌تاپ 5 | 13.5inch/Core i5/8GB/256GB SSD

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

اشتراک گذاری :

سرفیس لپ‌تاپ 5، عضو جدید خانواده سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت که در اکتبر 2022 معرفی و روانه بازار شد. سرفیس لپ‌تاپ 5 در دو نسخه 13.5 اینچی و 15 اینچی و مجهز به نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل خواهد بود. طراحی شیک و چشم‌نواز در کنار وزن کم، سرفیس لپ‌تاپ 5 را به یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های کمپانی مایکروسافت تبدیل می‌کند.

 

سرفیس لپ‌تاپ 5

پردازنده‌های مورد استفاده در سرفیس لپ‌تاپ متعلق‌ به خانواده‌ی نسل دوازدهم اینتل هستند و از گواهی EVO بهره می‌برند. EVO گواهی اختصاصی شرکت اینتل است که به لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار و باکیفیت ارائه می‌کند. لپ‌تاپ‌هایی دارای گواهی EVO، باید در آموزن‌هایی نظیر شارژدهی طولانی و عملکرد پردازشی مناسب نمره قبولی دریافت کنند.

این دستگاه مجهز به یک درگاه USB-A نسخه‌ی 3.1 و  یک درگاه Type-C با پشتبانی از تاندربولت 4 است که برای اولین بار در خانواده سرفیس لپ تاپ مورد استفاده قرار گرفته می‌گیرد، سرعت انتقال بالای اطلاعات و امکان اتصال همزمان چند صفحه نمایش 4K از قابلیت‌های این درگاه است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید درگاه جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در کنار دستگاه قرار دارد.

سرفیس لپ‌تاپ 5

نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سبز و طلایی با کیبورد فلزی و یک رنگ نقره‌ای با کیبورد پارچه آلکانترا به بازار عرضه می‌شود. کانفیگ پایه‌ی مدل ۱۳٫۵ اینچی این سرفیس لپ‌تاپ  ۹۹۹ دلار و کانفیگ پایه‌ی مدل ۱۵ اینچی  ۱٬۲۹۹ دلار در فروشگاه‌های مایکروسافت قیمت دارد.

سرفیس لپ‌تاپ 5

محصولات مرتبط

فهرست