1. خانه
  2. /
  3. سرفیس پرو 3
  4. /
  5. سرفیس پرو 3 | i7/8GB/256GB SSD
سرفیس پرو 3

سرفیس پرو 3 | i7/8GB/256GB SSD

اشتراک گذاری :

خرید سرفیس پرو 3 با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به سرفیس پرو 4 و مایکروسافت سرفیس پرو 2017 دارد، می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که دنبال تبلت ویندوزی با قیمت مناسب و پردازنده اینتل core i7 هستند باشد. این دستگاه با 256 گیگابایت حافظه SSD می تواند خیال شما را کاملا راحت کند و دغدغه کم بودن حافظه را نداشته باشید. ضمن اینکه با 8 گیگابایت حافظه رم می توانید تمام برنامه ها از جمله فوتوشاپ را به راحتی اجرا و استفاده کنید. به طور مثال مرورگر کروم با تمام مزیت هایی که دارد رم زیادی را اشغال می کند و ممکن است شما را دچار دردسر کند که با حافظه رم این دستگاه دیگر از این دست مشکلات نخواهید داشت.

از دیگر مزایای این دستگاه قلم آن است، برخلاف بعضی از دستگاه های بازار این مدل دارای قلم نوری بوده و نیازی به خرید جداگانه آن ندارید. در واقع اگر بخواهیم مقایسه کوچکی از لحاظ قیمتی با سرفیس های دیگر انجام ندهیم شما با این قیمت می توانید یک دستگاه سرفیس پرو 2017 با پردازنده m3 به همراه قلم تهیه کنید که مسلما دستگاه بسیار ضعیف تری از این دستگاه است. البته سرفیس پرو 2017 از نسل پردازنده و کارت گرافیک جدیدتری برخوردار است، همچنین با باتری بزرگتر و پردازنده جدیدتری که دارد عمر باطری بسیار بشتری خواهد داشت. ولی با توجه به قیمت این مدل دستگاه ارزش خرید و فکر کردن را دارد.

خرید سرفیس پرو 3

در موقع خرید سرفیس پرو 3 به این نکته هم دقت کنید که قلم همراه این دستگاه مقداری با قلم سرفیس پرو 4 متفاوت است، در قسمت انتهای این قلم دکمه بنفش قرار دارد و حساسیت آن کمی کمتر از قلم جدید است و البته همانند قلم نوری سرفیس پرو 2017 زاویه را تشخیص نخواهد داد. اگر بخواهیم به یک جمع بندی برسیم خرید سرفیس پرو 3 اگر بودجه محدودی دارید می تواند گزینه مناسبی باشد.

محصولات مرتبط

فهرست