1. خانه
  2. /
  3. لوازم جانبی سرفیس
  4. /
  5. کیبورد سرفیس
  6. /
  7. کیبورد تایپ کاور Signature سرفیس پرو 7 و پرو 6
کیبورد سرفیس

کیبورد تایپ کاور Signature سرفیس پرو 7 و پرو 6

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

اشتراک گذاری :

Type Cover نام کیبورد تبلت سرفیس می باشد که با سرفیس پرو ۷، سرفیس پرو ۶، سرفیس پرو ۲۰۱۷ ٬ سرفیس پرو ۴ و سرفیس پرو ۳ سازگار است. برای خرید کیبورد سرفیس پرو به این نکات دقت کنید.دکمه ها با فاصله مناسب از هم و به صورت جزیره ای کنار هم قرار گرفته اند تا کیبورد Type Cover امکان تایپ سریع و راحت تری را برای شما به نسبت تایپ کاور قبلی فراهم کند. قسمت لمسی یا تاچ پد Type Cover جدید مایکروسافت نسبت به مدل قبلی بزرگتر و جنس آن نیز از پلاستیک به شیشه تغییر پیدا کرده است بنابراین استفاده از تاچ پد بسیار راحت تر و لذت بخش تر شده است. همچنین دکمه ها بسیار نرم تر شده است و موقع کار با آن بسیار کم صدا تر شده اند، نور پشت کلید ها هم در شب کمک شایانی به تایپ کردن می کند.
قسمت بالایی کیبورد با استفاده از خاصیت آهنربایی٬ به سرعت تبلت سرفیس پرو متصل می شود، این اتصال به قدری محکم است که اصلا نیازی به نگرانی برای جدا شدن تایپ کاور از تبلت نیست. نوع چینش کلیدهای Type Cover به صورت QWERTY می باشد در ضمن با استفاده از نوار بالایی کیبورد می توانید به غیر از دکمه های F1-F12 به کنترل برخی از قسمت های تبلت سرفیس خود مانند تنظیم میزان نور صفحه نمایش و یا کنترل بخش مدیا و غیره بپردازید البته کیبورد جدید دارای چند دکمه جدید مانند کلید راست کلیک نیز هست. پس خرید کیبورد سرفیس پرو بسیار منطقی است.

خرید کیبورد سرفیس پرو

کیبورد سیگنچر سرفیس پرو 2017 دارای روکش آلکانترا است، اما آلکانترا چیست و که باعث این اختلاف قیمت شده است ؟ آلکانترا نوع خاصی از پارچه است که یک شرکت ایتالیایی آن را تولید می کند.که البته قبل از این در صنعت خودرو سازی هم بکار رفته است. این پارچه در مقابل نفوذ آلودگی و سایش مقاوم است و بسیار سبک وزن است. جنس لطیف و جیر مانند آن ظاهر چشم نوازی دارد و به سرفیس پرو شما جلوه بسیار متفاوتی خواهد داد. البته پیشنهاد می شود حداقل هفته ای یک بار به تمیز کردن آن اقدام نمایید. در واقع این اختلاف قیمت برای خرید کیبورد سرفیس پرو 2017 فقط مربوط به این پارچه می شود.

کیبورد یا تایپ کاور Signature که برای سرفیس پرو 2017 معرفی شد دارای 3 رنگ جدید آبی کبالتی، نقره‌ای یا پلاتینی و شرابی است. اگر قصد خرید کیبورد سرفیس پرو را دارید و به دنبال جنس و رنگ خاص هستید، این تایپ کاور ها را به شما توصیه می کنیم.

محصولات مرتبط

فهرست