اگر شما هم به دنبال کانفیگ های بالای سرفیس بوک بودید حتما می دانید که مدتی بود که سرفیس بوک در بازار به شدت کم شده بود و حتی در بازار های آمریکا هم یافت نمی شد. حال مایکروسافت در سکوت خبری اقدام به معرفی سری جدید سرفیس بوک کرد. سرفیس بوک جدید که  سرفیس بوک 2 نام گرفته است برخلاف گذشته دارای 2 سایز 13.5و 15 اینچ است. شاید اولین تغییر محسوس مربوط به افزایش طول عمر باتری باشد که به گفته سازنده به 17 ساعت در هنگام پخش ویدیو رسیده است. این افزایش به دلیل استفاده از پردازشگر جدید اینتل در این دستگاه است، به طوری که مدل پایه 13.5 اینچی که تنها مدل دارای پردازنده i5 است دارای نسل هفتم اینتل است، این مدل با کارت گرافیک آنبرد اینتل 620 به فروش می رسد که دارای 8 گیگابایت حافظه موقت یا رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD می باشد.

 

سرفیس بوک 2

 

مدل های دیگر سرفیس بوک 2 دارای پردازنده نسل هشتم i7 و کارت گرافیک جداگانه خواهد بود. مدل های i7 سرفیس بوک 13.5 اینچی دارای کارت گرافیک جی فورس 1050با حافظه 2 گیگابایتی و مدل 15 اینچی دارای کارت گرافیک Gforce GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه هستند. تا قبل از این سرفیس بوک مناسب اجرای بازی های کامپیوتری نبود، اما حالا مایکروسافت ادعا می کند که سرفیس بوک های 15 اینچی برای بازی هم مناسبند. همین امر مایکروسافت را بر آن داشت که به همراه لپ تاپ گیمینگ خود ماوس جدید سرفیس پریسیژن را نیز معرفی کند.

پریسیژن سرفیس ماوس

وزن سرفیس بوک 2  13.5 اینچی به نسبت مدل پرفورنس حدود 100 گرم سبک تر شده و به 1.530 کیلوگرم رسیده است ولی مدل 15 اینچی 1.9 کیلوگرم است که این وزن به همراه کیبورد محاسبه شده. تغییر دیگر مربوط به حذف قلم از جعبه سرفیس بوک 2 است. باید قلم سرفیس را همانند سرفیس بوک 2017 به طور جداگانه تهیه کنید. مایکروسافت تغییر کوچک و شاید مهم دیگری هم در پورت ها داده است ، پورت انتقال تصویر mini-display port حذف شده است و به جای پورت USB-C اضافه شده است، این پورت توانایی های بسیار بیشتری دارد و علاوه بر توانایی انتقال تصویر می تواند دیتا را هم منتقل کند. بد نیست بدانید که مدل i5 حدود 1500 دلار قیمت دارد، مدل های i7 سایز 13.5 اینچ از 2000 دلار و مدل 15 اینچی از 2500 دلار شروع می شود.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد سرفیس بوک 2 هستید، می توانید بررسی این پست را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست