در این مقاله سعی داریم ٬ مقایسه سرفیس پرو 2017 و سرفیس پرو 4 دو محصول معروف  مایکروسافت  را به اختصار توضیح دهیم.شاید شما هم جز آن دسته از خریدارانی باشید که به دنبال دلیلی قانع کننده برای خرید سرفیس پرو ۲۰۱۷ باشید و بخواهید با توجه به بودجه خود بهترین خرید را انجام دهید. با توجه به اختلاف حدودا یک میلیون تومانی بین قیمت مدل‌های دارای مشخصات سخت افزاری یکسان این دو محصول٬ سعی کردیم تفاوت‌های پر رنگ این دو محصول را در جدول زیر به شما نمایش دهیم و به مقایسه سرفیس پرو 2017 و سرفیس پرو 4 بپردازیم.

 

مقایسه سرفیس پرو 2017 و سرفیس پرو 4

 

همانطور که در تصویر نیز میبینید یکی از تفاوت‌های بارز این دو محصول در پردازنده آن است. سرفیس پرو 2017 با بهره گیری از پردازنده نسل هفتم شرکت اینتل کارایی بالاتری را به شما می دهد که در کنار این افزایش کارایی٬ شاهد مصرف کمتر باتری نیز خواهیم بود که در نتیجه دمای دستگاه شما خیلی بالا نخواهد رفت٬ همین امر سبب شده است که سرفیس پرو 2017 در مدل های i5 بدون فن تولید شود. اما در مدل سرفیس پرو ۴ دمای دستگاه در هنگام استفاده سنگین مقداری بالا خواهد رفت و صدای فن را خواهید شنید.

تفاوت‌های دیگری هم در تصویر میبینید که شامل نسل جدید هارد و گرافیک و رم در سرفیس پرو ۲۰۱۷ می باشد.
سرفیس پرو 2017 با بهره گیری از بلوتوث نسخه 4.1 ارتباطات بهتری و با کیفیت تری به شما ارایه می کند که این مورد نیز یکی دیگر از برتری های این محصول می باشد.
و درنهایت میبینیم که تنها برتری سرفیس پرو ۴ نسبت به سرفیس ۲۰۱۷ وجود قلم سرفیس در جعبه سرفیس پرو ۴ می باشد.
لازم به ذکر می باشد که قلم موجود در سرفیس پرو 4 فقط در مدل‌های با پردازنده Core i5 و Core i7 قرار دارد.

اگر در خرید سرفیس پرو ۲۰۱۷ و  یا خرید سرفیس لپ تاپ مطمعن نیستید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما با ارائه اطلاعات دقیق و کامل شما را در انتخاب بهتر یاری کنند. پرشین سرفیس سعی دارد تا شما خریداران عزیز با اطلاعات کامل و دقیق خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست