1. خانه
  2. /
  3. سرفیس بوک 3
  4. /
  5. سرفیس بوک 3 | 13.5inch/Core i7/32GB/512GB SSD/GTX1660
سرفیس بوک 3

سرفیس بوک 3 | 13.5inch/Core i7/32GB/512GB SSD/GTX1660

اشتراک گذاری :
مایکروسافت بعد از گذشت حدود دو سال ونیم، از نسل جدید سرفیس بوک با عنوان سرفیس بوک 3 در دو سایز ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی رونمایی کرد. همانطور که تصویر زیر میبینید تغییر ظاهری زیادی نسبت به سرفیس بوک 2 حس نمی‌شود اما طبق گفته مایکروسافت عملکرد سرفیس بوک 3 تا ۵۰٪ نسبت به نسل قبل افزایش داشته که چشمگیر به نظر می‌رسد.
.

سرفیس بوک ۳

.

سرفیس بوک 3 با قیمت ۱۵۹۹ دلار برای مدل پایه ۱۳.۵ اینچی با مشخصات سخت افزاری Intel Core i5/8GB RAM/256GB SSD و قیمت ۲۲۹۹ دلار برای مدل پایه ۱۵ اینچی با مشخصات سخت افزاری Intel Core i7/16GB RAM/256GB SSD روانه بازار خواهد شد.

مشخصات سرفیس بوک ۳

استفاده از نسل دهم پردازنده‌های چهار هسته‌ای اینتل و نسل جدید حافظه‌های پرسرعت SSD می‌تواند مهر تاییدی بر ادعای مایکروسافت مبنی بر افزایش ۵۰٪ درصدی عملکرد سرفیس بوک 3 نسبت به نسل پیشین خود سرفیس بوک 2 باشد.

سرفیس بوک ۳

مایکروسافت در سرفیس بوک 3 روی اجرای بازی‌ نیز تمرکز خاصی کرده که به همین دلیل در مدل ۱۵ اینچی از شارژر ۱۲۷ واتی استفاده کرده است. با توجه به این موضوع که این لپ‌تاپ‌ها به جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا RTX مجهز نشده‌اند، از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی نمی‌کنند، اما با کارت گرافیک 1660Ti می‌توانید اکثر بازی‌های روز را با رزولوشن 1080p اجرا کنید.

سرفیس بوک ۳

 

اما سرفیس بوک 3 همچنان از تاندربولت 3 پشتیبانی نمی‌کند . با خرید سرفیس بوک ۳ به دو پورت USB-A، یک پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0، کارت‌خوان UHS-II SD و پورت سرفیس کانکت دسترسی پیدا می‌کنید. طبق گفته مایکروسافت باتری سرفیس بوک 3 در هر بار شارژ کامل نزدیک به ۱۷.۵ ساعت برای شما کار خواهد کرد.

این محصول از اول خرداد وارد بازار جهانی خواهد شد.

محصولات مرتبط

فهرست