1. خانه
  2. /
  3. سرفیس پرو 6
  4. /
  5. سرفیس پرو 6 | Core i5/8GB/128GB SSD
سرفیس پرو 6

سرفیس پرو 6 | Core i5/8GB/128GB SSD

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

اشتراک گذاری :
  1. اگر به دنبال خرید سرفیس پرو 6 هستید. بالاخره بعد از حدود ۱ سال و نیم، مایکروسافت رسما از مدل جدید سرفیس پرو رونمایی کرد. امسال مایکروسافت سرفیس پرو ۶ را علاوه بر رنگ نقره ای با رنگ جدید مشکی مات هم وارد بازار خواهد کرد البته به جز مدل پایه که فقط نقره ای رنگ است.

شاید در نگاه اول تفاوت زیادی بین سرفیس پرو 6 و سرفیس پرو ۲۰۱۷ مشاهده نکنید اما طبق گفته مایکروسافت مدل جدید سرفیس پرو به لطف استفاده از نسل هشتم پردازنده ای اینتل تا ۶۷ درصد سریع‌تر از سرفیس پرو 2107  شده است.  که البته مقداری از این عملکرد بهتر مربوط به ارتقا سیستم خنک کردن پردازنده است مه ردموندی ها جزییات بیشتری از آن را منتشر نکرده اند.

سرفیس پرو 6 با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی به همراه یک پورت  USB و یک پورت miniDisplay و ورودی micro SD Card و پورت شارژ دستگاه، هیچ تغییری نسبت به نسل قبل خود یعنی سرفیس پرو ۲۰۱۷ نداشته است. البته تصمیم عحیب مایکروسافت برای اضافه نکردن پورت USB-C  هم در نوع خود عجیب است.

صفحه نمایش سرفیس پرو 6 همانند نسل قبل با تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ یکی از بهترین صفحه نمایش‌های تولید شده مایکروسافت تا به امروز می‌باشد.

خرید سرفیس پرو 6

تبلت جدید مایکروسافت با پردازنده‌ i5 یا i7 ، رم ۸ یا ۱۶ گیگابایت و هارد ۱۲۸ – ۲۵۶-۵۱۲ و ۱ ترابایت از نوع SSD به دست مشتریان خواهد رسید. در حال حاضر خبری از رم ۴ و پردازنده M مانند نسل قبل نیست.

قیمت خرید سرفیس پرو 6 از ۹۰۰ دلار شروع خواهد شد که این قیمت برای مدل پایه با مشخصات پردازنده Core i5 به همراه ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ هارد SSD است که همانند سری قبل سرفیس پرو بدون قلم سرفیس  و به همراه ویندوز ۱۰ پرو عرضه خواهد شد.

اگر قصد خرید سرفیس پرو 6 را دارید حتما در نظر بگیرید که باید حدود ۲۰۰ دلار برای خرید قلم سرفیس و کیبورد سرفیس هم در بودجه خود در نظر بگیرید.

محصولات مرتبط

فهرست